Home / Τα νέα του κλάδου / ΠΟΣΕΗ (Ομοσπονδία Εργ. Ηλεκτρολόγων) / Με σεβασμό στην κοινωνική ευθύνη η ΠΟΣΕΗ βγαίνει στα κινητά

Με σεβασμό στην κοινωνική ευθύνη η ΠΟΣΕΗ βγαίνει στα κινητά

Σε λειτουργία η νέα έκδοση της εφαρμογής i-Ηλεκτρολόγος από την ΠΟΣΕΗ

Η νέα έκδοση της εφαρμογής για Android κινητά και Τάμπλετ της Ομοσπονδίας Ηλεκτρολόγων βρίσκεται ήδη στο playstore, και όπως διαπιστώσαμε έχει ξεπεράσει τα πρώτα παιδικά προβλήματα και εξυπηρετεί ήδη αρκετούς χρήστες των νέων τεχνολογιών.

Όπως μας ενημερώνει η ομάδα υποστήριξης, η εφαρμογή i-Ηλεκτρολόγος, έχει ξεπεράσει τις 2.500 λήψεις κατά τους πρώτους 6 μήνες από την εμφάνιση της, νούμερο που θεωρείται ικανοποιητικό, αφού χωρίς να έχει διαφημιστεί, έχει ήδη αφήσει πίσω άλλες ανταγωνιστικές εφαρμογές που λειτουργούν χρόνια, τέλος, όπως μας ενημέρωσαν, μέσα στο μήνα θα έχει αναρτηθεί και στο App Store για τις συσκευές ios.

Η εφαρμογή θεωρείται πλέον το απόλυτο εργαλείο, όχι για να βρεις απλά έναν Ηλεκτρολόγο, αλλά…

για να βρεις ακριβώς τον Ηλεκτρολόγο που θέλεις σε όλη την Ελλάδα.

Είναι χωρισμένη σε 17 επί μέρους ειδικότητες, έτσι ώστε να μην χάνεται κανείς μέσα σε πολυπληθείς πληροφορίες, και περιέχει φίλτρα που κάνουν την αναζήτηση να στοχεύει σε αυτό που αναζητάει ο χρήστης.

      

Έτσι ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα να βρει έναν Ηλεκτρολόγο

  • Σε ακατάλληλες ώρες με τη χρήση του 24ωρου φίλτρου

  • Για πληρωμή με κάρτα με τη χρήση του φίλτρου για τα POS

  • Με το όνομα του

  • Με την περιοχή της χώρας

  • Με βάση την απόσταση από τον χρήστη

  • Με βάση τις κριτικές που του έχουν γίνει

 

Εδώ πρέπει να τονίσουμε την καινοτομία που εισάγει για τα Ελληνικά δεδομένα  η ΠΟΣΕΗ προς όφελος του καταναλωτή, την Αξιολόγηση και την υποστήριξη.

Η αξιολόγηση των υπηρεσιών που προσφέρουν οι Ηλεκτρολόγοι που φιλοξενούνται στην εφαρμογή δεν γίνεται άκριτα, περιλαμβάνει δικλείδες ασφαλείας, έτσι ώστε να είναι αξιόπιστη και δίκαια.

Η Ομοσπονδία τέλος, για να διαφυλάξει την αξιοπιστία της εφαρμογής, ώστε αυτή να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο προς το συμφέρον του καταναλωτή, παρέχει υποστήριξη, την οποία μπορεί να βρει ο καταναλωτής σε περίπτωση αστοχίας κατά τη διάρκεια, ή και μετά από την ολοκλήρωση μίας εργασίας.

Αυτό είναι σε θέση να το πετύχει, μέσω του δομημένου και ελεγχόμενου δικτύου που διαθέτει και είναι το κλειδί για την επιτυχία των στόχων της εφαρμογής.

Κατά την Ομοσπονδία, τα δύο αυτά καινοτόμα στοιχεία που προσφέρει, η Αξιολόγηση των υπηρεσιών και η υποστήριξη του καταναλωτή, είναι και αυτά στα οποία θα πρέπει να εστιάσει από τώρα και στο μέλλον, όποιος θέλει να σταθεί στην παροχή υπηρεσιών.

Εμείς, δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε να βρει η Ομοσπονδία τα απαραίτητα χρήματα για να την διαφημίσει και να είναι καλοτάξιδη.

About Γραφείο τύπου

Check Also

Δελτίο Τύπου: Συνάντηση ΠΟΣΕΗ με το Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Γεώργιο Δέδε

         Αρ.Πρ.: 503                   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *